Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI
Dolgo ime: BUTIK ALURE, FOŠNER TEREZIJA, S.P.
Kratko ime FOŠNER TEREZIJA, S.P.
Naslov: MARIBORSKA CESTA 2, 2327 RAČE
Matična številka: 6241468000
Davčna številka : 50205161
Davčni zavezanec: NE
Telefonska številka: 040 501 969
Delovni čas telefonske centrale za naročila:
Od ponedeljka do petka od 9:00 do 12:00 in od 13:00 do 18:00,
v soboto od 9:00 do 12:00.
Nedelje in praznike centrala ne deluje.
________

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji BUTIK-a ALLURE, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in TIRS.
S spletno stranjo Allure, upravlja podjetje FOŠNER TEREZIJA, S.P.
(v nadaljevanju ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Butik-a Allure, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Načini plačila
nakazilo preko spletne banke
preko plačilnega obrazca UPN (na banki ali pošti)

Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-7 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili s pisnim sporočilom preko maila.

Cene in veljavnost ponudbe
Vse cene na spletni strani Allure so navedene v EUR. Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Dostava
Dostavo vrši Pošta Slovenije, d.o.o.. Naročila se pošiljajo izključno v Slovenijo. V primeru, da kupca v času dostave ni doma, poštni uslužbenec pusti sporočilo, s katerim kupec dvigne blago na pošti.

Cenik dostave:
Pri nakupu 1 izdelka, znaša znesek poštnine 2,95€.
Pri nakupu 2 izdelkov ali več, znaša znesek poštnine 3,95€.
Postopek nakupa
1. Naročilo uspelo: Po oddaji naročila se kupcu sporoči na spletni strani Allure, da je naročilo uspelo in da je sprejeto.
2. Status naročila: Prodajalec po mailu kupca obvesti o stanju naročila in sicer se preveri barva, velikost, količina in podobno.
3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po mailu obvesti kupca.

Akcije:
O akcijah so kupci obveščeni sproti in sicer kot je navedeno v objavah. Akcije imajo določeno časovno trajanje. Akcije se izključujejo. Akcija, ki je aktualna je objavljena in jasno napisana v objavi.
15% popust ob nakupu dveh artiklov – velja za vse artikle razen, če je v akciji posebej drugače navedeno. Ob morebitnem vračilu enega artikla, se prvi artikel obračuna po redni ceni in se kupcu nakaže razlika v ceni med artikloma.
15% do 20% popust na vsak drugi artikel – velja za vse artikle razen, če je v akciji posebej drugače navedeno. Popust se obračuna na drugi cenejši/enakovreden artikel.
akcija “brezplačna poštnina” velja ob nakupu najmanj dveh artiklov – velja na oblačila, intimo, obutev in torbe, razen če je v akciji drugače navedeno. Popust ne velja na pasove, nakit in modne dodatke. V primeru vračila artiklov, se poštnina zaračuna v vrednosti 3,95€.
akcija 2+1 GRATIS – velja na oblačila, obutev in torbe, razen če je v akciji drugače navedeno. Popust ne velja na program intimo, pasove, nakit in modne dodatke. Tretji najcenejši/enakovreden artikel vam podarimo. Pri akciji 2+1 gratis je možna menjava artikla v enaki vrednosti – če se artikel menja, za drug artikel v višji vrednosti, se razlika doplača.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Vračilo blaga (odstop od pogodbe):
Kupec ima pri nakupu na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog. Edini strošek, ki kupca bremeni, je neposredni strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od dneva oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo sredstev bomo opravili takoj ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe.
Podjetje opravi vračilo denarja z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo pri izvedbi prvotne transakcije. Podjetje lahko zadrži vračilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga.
Izdelek, ki ga želi stranka vrniti mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nepoškodovani originalni embalaži, z pripeto deklaracijo in v nespremenjeni količini. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu.
Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Ob vračilu mora kupec priložiti: kopijo računa, izpolnjen obrazec za vračila.

Obrazec za vračilo blaga : https://www.butik-allure.si/wp-content/uploads/2019/08/obrazec-vracilo-menjava-1.pdf

Kupec ni upravičen do vračila pri:
· Izdelkih, ki imajo vidne sledi uporabe in so poškodovani ali popraskani.
· Izdelkih, ki so bili izdelani posebej po meri.
· Izdelkih, ki so bili posebej naročeni po prošnji kupca.
Reklamacije (stvarna napaka in garancija)
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Stvarna napaka
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:
· če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
· če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
· če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
· če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Arhiviranje pogodb
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku.
Ponudnik izda kupcu račun v skladu z računovodskimi standardi na trajnem mediju. Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo, so trajno shranjene na sedežu podjetja, in sicer na naslovu Butik-a Allure.

Kodeks ravnanja
Naše podjetje razume svoje poslanstvo kot poskus približati se najvišjim možnim standardom pri delu s strankami. Verjamemo v moč dogovora in sporazumnih odločitev. Še posebej smo pozorni na reklamacije, ki jih rešujemo hitro in v sodelovanju s stranko.
Varnost in pravica do zasebnosti
Upravitelj spletne strani Allure, Fošner Terezija, s.p., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Za potrebe pošiljanje paketov, potrebujemo vaše ime in priimek, naslov ter kontaktno številko.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih delovnih dneh odgovoril na pritožbo in kupca vseskozi obveščal o poteku postopka. Prizadevamo in želimo si, da bi morebitne spore reševali sporazumno. Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov narocila@butik-allure.si